text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

2.4 Segell de l'òrgan, l'administració pública o l'entitat de dret públic

Sol·licitud del segell per part de l’administració o qualsevol entitat de dret públic per a l’actuació administrativa automatitzada. Aquest tipus de segell es fa servir en l’emissió de certificats, resolucions, notificacions i altres documents oficials, facilitant la gestió electrònica i la comunicació segura entre ciutadans i administració pública.

L’Administració pública és la titular d’aquest tipus de certificat, encara que el pot sol·licitar una persona física autoritzada per aquesta que respon de la custòdia del certificat

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Requisits prèvis

Cal disposar de Número d'Identificació Administrativa (NIA)

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

  • Certificat segell d'òrgan

Normativa

  • Llei 35/2014, del 27 de novembre, de serveis de confiança electrònica

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució

    5 dia/dies hàbil(s).

El servei no està disponible en línia
Demaneu cita prèvia per poder sol·licitar el tràmit presencialment.

Reserva cita prèvia

Necessita ajuda?


email: oficina.certificacio@govern.ad

telèfon: 875 750