Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Ajuda financera destinada a centres privats de difusió cultural d’Andorra
Atorgar ajudes financeres a centres privats que gestionin col·leccions d’interès cultural, amb la finalitat de millorar i mantenir les instal·lacions, potenciar la difusió i la visibilitat de les col·leccions, contribuir a l’atractiu cultural i turístic del país, desenvolupar un programa d’activitats, i incrementar la col·laboració amb la Taula de Museus.Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Representant
Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Via de recurs
Requisits previs
Persona física (per sol·licitar-lo cal omplir i presentar el formulari Y5T003, “Sol·licitud d’atorgament del número d’identificació administrativa - NIA”).
Bases de la convocatòria del concurs per a l’obtenciód’ajudes financeres destinades a centres privats de difusiócultural d’andorra
Podeu descarregar el document des de l'enllaç següent: BASES AJUDES CENTRES PRIVATS
Documents que s’han de presentar
Sol·licitud
Podeu descarregar el document des de l'enllaç següentDocument acreditatiu de la personalitat jurídica.
Breu memòria de l’activitat realitzada en els darrers 5 anys (hores d’obertura, nombre de visitants, activitats i col·laboracions).
Projecte a desenvolupar amb l’ajuda:
- Descripció de la millora prevista (infraestructures, manteniment, difusió, comunicació, adquisició de material, programa d’activitats).
- Objectius i impacte esperat.
- Calendari d’execució.
- Indicadors d’avaluació.
Pressupost detallat.
Declaració de no-deute amb l’Administració (Annex 1).
Podeu descarregar el document des de l'enllaç següentAutorització de domiciliació bancària (H1T003).
Podeu descarregar el document des de l'enllaç següent
Normativa
- Reglament del procediment per a la concessió i el control de les subvencions i les transferències públiques, del 12 de juliol del 2000.
- Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals.
- Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració.
- Llei 33/2021, del 2 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i govern obert.
- Llei 12/2024, del 15 de juliol, qualificada de modificació de la Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals.
Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Del 29-10-2025 al 26-11-2025.
-
Preu
0,00 €
-
Termini de resolució màxim
60 dia/dies hàbil(s).