Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Ajut a l'estudi (article 11)
Ajuts a l'estudi per a segona ensenyança, batxillerat, formació professional no superior a l’estranger.
Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Representant
Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Requisits previs
- Cal disposar del NIA tant l’estudiant com el pare/mare/tutor/a, en el cas que l’estudiant sigui menor d’edat.
- Persona física (per sol·licitar-lo cal omplir i presentar el formulari Y5T003, “Sol·licitud d’atorgament del número d’identificacióadministrativa - NIA”).
- Per a la tramitació en línia, cal disposar del certificat electrònic (per a més informació visiteu:
https://www.signaturaelectronica.ad/).
Vies de recurs
De conformitat amb el que estableix l’article 124 del text refós del Codi de l’Administració, del 29 de març del 1989, publicat pel Decret legislatiu del 3 de juliol del 2019, contra aquesta resolució es pot interposar recurs administratiu davant del Govern en el termini d’un mes a comptar de la data de la notificació de l’acte objecte de recurs
Breu descripció dels passos de tramitació
Presentar en el període de convocatòria, la sol·licitud degudament omplerta i signada amb la documentació requerida.
Passos següents
Trametre la resolució tan bon punt la beca estigui resolta
Normativa
Normativa
- Llei 10/2021, del 3 de maig, de text consolidat d'ajuts a l'estudi.
- Decret d'aprovació del Reglament d'ajuts a l'estudi del 22 de juliol del 2020.
- Edicte de la convocatòria d’ajuts a l’estudi.
- Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals.
- Decret del 22 de novembre del 2006 que regula el fitxer de dades personals del Registre d’Ajuts a l’Estudi.
- Decret del 29 de juny del 2016 d’aprovació del Registre General del Consell Regulador Andorrà del Joc.
Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Del 14-06-2023 al 17-07-2023.
-
Preu
0,00 €
-
Termini de resolució
No aplica.