text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Ajuts per a la mobilitat d'investigadors

L'objectiu de la convocatòria és fomentar les activitats de mobilitat geogràfica dels investigadors a través de les estades en centres d’R+D, empreses i centres de suport a la recerca, o mitjançant la participació en congressos científics.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Requisits previs

En el moment de presentar la sol·licitud, el candidat ha de complir, com a mínim, un dels criteris següents:

  • Tenir la nacionalitat andorrana.
  • Tenir la residència legal i efectiva d’una antiguitat mínima de cinc anys consecutius anteriors a l’entrada de la sol·licitud.
  • Tenir la residència andorrana legal i efectiva i desenvolupar el doctorat a ple temps, de manera presencial, en una de les universitatsdel Principat.

També ha de complir, com a mínim, un dels criteris següents:

  • Ser investigador/a o professor/a universitari/ària vinculat a una institució de recerca o empresa, i justificar una trajectòria enrecerca relacionada directament amb la sol·licitud d’aquest ajut.
  • Ser investigador/a independent, sense vinculació a cap institució de recerca, i justificar una trajectòria en recerca relacionadadirectament amb la sol·licitud d’aquest ajut.
  • Ser investigador/a en formació i estar matriculat en un programa de doctorat oficial i reconegut a Andorra que tingui vinculació directaamb la sol·licitud d’aquest ajut. L'activitat de mobilitat s'ha d'efectuar dins el període cronològic que s'indica en les bases.

Vies de recurs

Les resolucions provisionals amb els resultats de la validació s’han de recollir al Ministeri d’Educació i Ensenyament Superior i es concedeix un termini de deu dies naturals per presentar al·legacions al Departament, a comptar del dia de la recepció. Les resolucions definitives amb els resultats de la validació s’han de recollir al Servei de Tràmits, un cop el Govern aprova la resolució de la convocatòria, i es concedeix un termini d'un mes per interposar recurs administratiu a comptar de la data de la notificació de l’acte objecte de recurs.

Breu descripció dels passos de tramitació

La sol·licitud i la documentació es presenten al Servei de Tràmits. Els tramitadors escanegen els documents i s'incorporen al portal que enllaça amb SAP. La qualitat de l'escaneig ha de ser alta. Els documents han de ser editables. S'han de poder copiar i enganxar.

Més informació

Per accedir a tota la informació d'aquesta convocatòria, si us plau accediu al següent enllaç

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

  • Resum de la candidatura

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

  • Resum de la candidatura

Normativa

  • Reglament del procediment per a la concessió i el control de les subvencions i les transferències públiques
  • Edicte de la convocatòria de la qual se sol·licita l’ajut
  • Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals
  • Decret legislatiu del 3-7-2019 de publicació del text refós del Codi de l’Administració, del 29 de març de 1989

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Del 14-04-2022 al 08-07-2022.

  • Preu

    € 0,00

  • Termini de resolució

    60 dies hàbils.

No s'ha iniciat el període de tramitació per a aquest servei