Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Ampliació i modificació de l'autorització de posada en funcionament d’instal·lacions de tractament de valorització o eliminació de residus
Autorització per ampliar o modificar la posada en funcionament d'instal·lacions de tractament, valorització o eliminació de residus, d'acord amb el que estableix la Llei 25/2004, del 14 de desembre, de residus.Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Representant
Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Presentació de la sol·licitud
- Completeu el formulari de sol·licitud.
- Indiqueu el tipus d’autorització: ampliació/modificació.
- Adjunteu la documentació requerida.
- Signeu i presenteu la sol·licitud.
- Rebreu el comprovant de l'entrada del tràmit amb el número de tràmit assignat.
Requisits previs
Disposar de l'autorització de la posada en funcionament, d'acord amb el que estableix l'article 23 de la Llei 25/2004, del 14 de desembre, de residus.
Via de recurs
Es podrà interposar recurs administratiu davant del Govern d'acord amb les disposicions establertes a l'article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l'Administració. Contra la desestimació, expressa o presumpta, d'un recurs administratiu, les persones interessades poden interposar recurs davant de la jurisdicció administrativa, en la forma i els terminis establerts per la llei que regula el procediment davant d'aquesta jurisdicció.
Necessites ajuda
Propers passos
Documents que s’han de presentar
Sol·licitud
Podeu descarregar el document des del següent enllaçEstudi d’impacte ambiental (si escau).
Projecte de l’activitat (si escau).
Normativa
- Llei 25/2004, del 14 de desembre, de residus.
- Reglament relatiu a les condicions d'exportació fora del Principat d'Andorra de runes, enderrocs i altres residus de la construcció, i de l'establiment i el funcionament de centres de triatge.
- Reglament per a la realització de treballs o activitats que modifiquin l'estat actual del terreny.
Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Tot l’any.
-
Preu
0,00 €
-
Termini de resolució
2 mes(os).