text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Assignació d'un Número d'Identificació Administrativa (NIA)

Aquest tràmit permet assignar un número d'identificació a les persones físiques que s'hagin de relacionar amb l'Administració andorrana.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar

Persona jurídica

Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia.

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

  • Passaport o Document d’Identitat (en el seu defecte, certificació de la partida de naixement)
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

  • Documents acreditatius de la condició de representant,en el seu cas
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

Normativa

  • Llei qualificada de protecció de dades personals, del 18 de desembre del 2003, publicada al BOPA núm. 003, any 16, del 21 de gener del2004.
  • Llei 8/2007, de 17 de maig de regulació del Número d’Identificació Administrativa, publicada al BOPA núm. 050, any 19, del 20 de juny del 2007.

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    € 0,00

  • Termini de resolució

    10 dies hàbils.

El servei no està disponible en línia