Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Autorització administrativa sanitària - trasllat
Sol·licitud per a l'autorització sanitària per al trasllat d'un centre, servei o establiment santiariPersones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Representant
Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Requisits previs, si escau
Per al trasllat d'un centre, servei o establiment sanitari cal presentar al Servei de Tràmits la sol·licitud i acompanyar-la de la documentació demanada.
Tràmits a posterior, si escau
Es genera una fitxa modificada amb les noves dades del centre que consten al registre de centres sanitaris i es tramet al sol·licitant juntament amb la resolució del tràmit.
Documents que s’han de presentar
Sol·licitud
Podeu descarregar el document des del següent enllaçPer als nous locals: plànols de distribució dels locals als qual es trasllada el centre, servei o establiment.
Normativa
- Decret legislatiu del 26 de setembre del 2009 de publicació del text refós de la Llei general de sanitat, del 20 de març de 1989, modificada per la Llei 1/2009, del 23 de gener.
- Decret del Molt Il·lustre Consell General del 4 d’octubre de 1977 pel qual s’aprova el Reglament de farmàcies
- Reglament del servei de transport sanitari terrestre, del 10 de març del 2022
- Reglament pel qual es regulen els centres, serveis i establiments sanitaris i sociosanitaris, del 17 de juliol del 2013
- Reglament pel qual s’estableixen els requisits per al funcionament i l’obtenció de l’autorització administrativa sanitària dels establiments d’ortopèdia i d’audiopròtesi, del 17 de juliol del 2013
- Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals.
- Reglament del Registre de Centres, Serveis i Establiments Sanitaris i Sociosanitaris, de l'11 de desembre del 2013, que regula el fitxer de dades del Registre.
- Decret del Molt Il·lustre Consell General del 31 de juliol de 1980 pel qual s'aprova el Reglament sobre l'exercici de les professions paramèdiques i parasocials a Andorra.
- Reglament que regula els serveis de salut laboral, BOPA núm. 57, any 24, del 21 de novembre del 2012.
Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Tot l’any.
-
Preu
0,00 €
-
Termini de resolució
60 dia/dies hàbil(s).