Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Autorització de posada en funcionament d’instal·lacions de tractament de valorització o eliminació de residus
Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Representant
Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Vies de recurs
Termini de resolució
Presentació de la sol·licitud
- Completeu el formulari de sol·licitud.
- Indiqueu el tipus d’autorització: nova autorització.
- Adjunteu la documentació requerida.
- Signeu i presenteu la sol·licitud.
- Rebreu el comprovant de l'entrada del tràmit amb el número de tràmit assignat.
Necessiteu ajuda
Propers passos
- Avaluació del tràmit
El Departament de Medi Ambient i Sostenibilitat i, si escau, altres departaments del Govern valoren la informació i la documentació presentada. - Comunicacions i informació pública
El projecte de construcció i explotació de centres de tractament, valorització o eliminació de residus se sotmet al procediment d’avaluació d’impacte ambiental i informació pública durant un període de 60 dies a partir de la data de publicació al BOPA.
La Unitat d’Economia Circular tramet una notificació al titular de la sol·licitud explicant que el projecte de l’activitat està sotmès a informació pública durant 60 dies. - Revisió del contingut de la sol·licitud presentada
El ministeri responsable del medi ambient emetrà una resolució.
Revisió de la documentació que acompanyan la sol·licitud segons el document “Contingut de l'avaluació d'impacte ambiental del projectes d'instal·lacions de tractament, valorització o eliminació (sotmesos a la Llei 25/2004, del 14 de desembre, de residus)".
En cas necessari, el personal de la Unitat d'Economia Circular contactarà amb vosaltres per demanar-vos informació o documentació complementària. Aquestes gestions suspenen el còmput del termini. - Resolució
El Departament de Medi Ambient i Sostenibilitat emet una proposta de resolució de la posada en funcionament que ha de ser aprovada pel Govern. - Publicació al BOPA
Si tot és correcte, l’edicte d’autorització de la posada en funcionament es publica al BOPA.En cas necessari, el personal de la Unitat d'Economia Circular contactarà amb vosaltres per demanar-vos informació o documentació complementària. Aquestes gestions suspenen el còmput del termini.
Documents que s’han de presentar
Sol·licitud
Podeu descarregar el document des del següent enllaçEstudi d’impacte ambiental
Projecte de l’activitat
Normativa
- Llei 25/2004, del 14 de desembre, de residus
- Reglament relatiu a les condicions d'exportació fora del Principat d'Andorra de runes, enderrocs i altres residus de la construcció, i de l'establiment i el funcionament de centres de triatge.
- Reglament per a la realització de treballs o activitats que modifiquin l'estat actual del terreny.
Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Tot l’any.
-
Preu
0,00 €
-
Termini de resolució
2 mes(os).