Baixa/Cancelació al Registre de Mediadors
Aquest tràmit permet sol·licitar la inscripció al Registre de Mediadors i la inscripció a la relació de persones mediadores per exercir la mediació judicial. També permet acreditar la formació continuada de la persona mediadora, sol·licitar la modificació de dades o la baixa del registre.
Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Representant
Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Documents que s’han de presentar
Sol·licitud
Podeu descarregar el document des del següent enllaçUna còpia legalitzada del certificat que acrediti el contingut, la durada i la càrrega horària de la formació continuada en mediació.
Normativa
- Llei 3/2018, del 22 de març, de mediació.
- Reglament del Registre de Mediadors del 19-12-2018.
- Reglament regulador de la formació continuada, de les normes deontològiques i dels honoraris de la mediació de l’11-12-19.
- Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals
Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Tot l’any.
-
Preu
€ 0,00
-
Termini de resolució
60 dies hàbils.