text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Duplicat per deteriorament d'una tarja magna

Aquest sol·licitud és per demanar un duplicat per deteriorament de la Tarja Magna.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Aquest tràmit és pot fer de forma presencial al Servei de Tràmits de Govern.

Pasos del trámite

Resolució favorable de la targeta deteriorada i en termini vàlid d'atorgament.

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

  • Tarja en mal estat

Normativa

  • Llei 29/2021, del 28 d'octubre, qualificada de protecció de dades personals.
  • Decret del 30-05-18 de publicació del Text refós de la Llei 6/2014, del 24 d'abril, de serveis socials isociosanitaris.
  • Decret del 2 de desembre del 2015 que regula el fitxer de dades de caràcter personal  denominat “Registrede les persones amb dret a Tarja Magna" del Ministeri de Salut, Afers Socials i Ocupació.
  • Decret del 27-11-2019 d'aprovació del Reglament de la Targeta Magna.

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    16,00 €

  • Quan es paga?

    Cal fer el pagament per poder presentar el tràmit.

  • Termini de resolució

    60 dies hàbils.

El servei no està disponible en línia