text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Inscripció al Registre de Mediadors

Aquest tràmit permet sol·licitar la inscripció al Registre de Mediadors i la inscripció a la relació de persones mediadores per exercir la mediació judicial. També permet acreditar la formació continuada de la persona mediadora, sol·licitar la modificació de dades o la baixa del registre.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Persona jurídica

Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

  • Fotocòpia del passaport o document d'identitat per als no-andorrans.

  • Fotocòpia del títol d'ensenyament superior i de la documentació que acrediti la formació d'extensió universitària específica en l'àmbit de la mediació. En cas que els títols no siguin andorrans, legalització/apostil.la de l'Haia o reconeixement per part del Govern.

  • Certificats d'antecedents penals del país d'origen i del país de la nacionalitat de la persona mediadora, així com dels països en què hagi residit, degudament legalitzats amb la postil·la de la Haia.

  • Certificat emès pel registre corresponent, en funció de la forma social que adopti l'entitat de mediació, on consti la denominació social, l'objecte social i les dades d'inscripció registral (la data, número d'inscripció i el nom del registre corresponent).

  • Certificat emès pel secretari o la persona que dugui a terme les funcions equivalents, amb el vistiplau del president o la persona que dugui a terme les funcions equivalents, que acrediti el domicili a l'efecte de notificació de l'entitat de mediació.

Normativa

  • Llei 3/2018, del 22 de març, de mediació.
  • Reglament del Registre de Mediadors del 19-12-2018.
  • Reglament regulador de la formació continuada, de les normes deontològiques i dels honoraris de la mediació de l’11-12-19.
  • Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals
  • Reglament regulador de la comissió de mediació, del 1 d'agost del 2018

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució

    60 dia/dies hàbil(s).

Cal iniciar sessió per a poder realitzar el tràmit