text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Justificació de subvenció cultural

Tràmit perquè les persones que hagin estat beneficiàries d’una subvenció cultural presentin tota la documentació requerida en l’apartat "Justificació" de les bases reguladores corresponents a la subvenció sol·licitada per tal de percebre el pagament del 30% restant de l’import que li ha estat concedit.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Persona jurídica

Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Tràmits a posterior

Ens els projectes editorials, la persona beneficiària ha de lliurar un exemplar imprès del projecte subvencionat al Ministeri de Cultura (antic Hotel Rosaleda, Av. François Mitterrand, 13, AD200, Encamp).

Informació important

La documentació justificativa ha de presentar-se en un termini no superior a un mes des de la finalització de les activitats subvencionades i no més tard del 31 de desembre.

Via de recurs

Contra la resolució es pot interposar recurs administratiu, davant del mateix Govern, en el termini màxim d’un mes a comptar de la data de notificació d’acord amb l’article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració. Segons els articles 52 i 135 del text consolidat del Codi de l’Administració, la interposició de recurs no suspèn l’execució de l’acte impugnat.

Documents que s’han de presentar

  • Memòria d’actuació

  • Memòria econòmica

  • Recull de premsa

  • Nova declaració signada

Normativa

  • Reglament del procediment per a la concessió i el control de les subvencions i les transferències públiques, del 12 de juliol del 2000.
  • Llei 15/2003, del 18 de desembre, qualificada de protecció de dades personals.
  • Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals.
  • Llei 12/2024, del 15 de juliol, qualificada de modificació de la Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals.
  • Decret del 19-12-2012 de modificació del Decret de l’11 de febrer del 2009 que regula el fitxer de dades personals de les adreces de Cultura, del Ministeri de Desenvolupament Econòmic, Turisme, Cultura i Universitats, publicat al BOPA núm. 063, any 24, del 27 de desembre del 2012.
  • Acord de Govern de data 11 de febrer del 2009 per al Decret de creació dels fitxers de dades personals del Departament de Cultura, dels fitxers següents: Usuaris de l'Arxiu Nacional, Socis de la Biblioteca Pública, subscripcions a la revista Exlibris de la Biblioteca Nacional, Socis de la Biblioteca Nacional i Adreces Cultura.

Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Del 17-02-2025 al 31-12-2025.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució màxim

    No aplica.

Cal iniciar sessió per fer el tràmit