text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Petició d’un informe d’actuació

L’informe d’actuació inclourà informació com la data i l’hora de l’emergència, les condicions en el moment de l’arribada dels bombers, les accions realitzades i qualsevol observació important. L’informe pot ser utilitzat per a l’assegurança, l’avaluació de l’actuació i altres finalitats.

Només el pot demanar la persona interessada o els representants legals.

En el cas d’actuacions en béns immobles o béns mobles l’informe d’actuació el pot demanar el propietari, el co-titular del bé o els representants legals.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Persona jurídica

Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució

    60 dia/dies hàbil(s).

Cal iniciar sessió per a poder realitzar el tràmit