Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Sol·licitud d'autorització com a Centre de Formació de Manipuladors d'Aliments (CFMA)
Autorització i registre dels centres de formació de manipuladors d’aliments
Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Representant
Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Requisits prèvis
Per fer el tràmit en línia, cal disposar del certificat electrònic (per a més informació, visiteu el web següent: https://www.signaturaelectronica.ad/).
Vies de recurs
Es podrà interposar recurs administratiu davant del Govern d’acord amb les disposicions establertes a l’article 124 del text refós del Codi de l’Administració, del 29 de març de 1989. Contra la desestimació, expressa o presumpta, d’un recurs administratiu, les persones interessades poden interposar recurs davant de la jurisdicció administrativa, de la forma i en els terminis establerts per la Llei que regula el procediment davant d’aquesta jurisdicció.
Breu descripció dels passos de tramitació
Preparar el certificat digital
Accedir al tramitador en línia
Completar el formulari de sol·licitud
Adjuntar la documentació requerida
Signar i presentar la sol·licitud
Rebre el comprovant de l’entrada del tràmit amb el número de tràmit assignat.
Passos següents
Avaluació del tràmit.
L’Àrea de Seguretat Alimentària i Entorn valora la informació i la documentació presentades.
Comunicacions.
En cas necessari, el personal de l’Àrea de Seguretat Alimentària i Entorn contactarà amb vosaltres per demanar-vos informació o documentació complementàries.
Resolució.
Si tot és correcte, s’emet una resolució en sentit favorable.
Documents que s’han de presentar
Sol·licitud.
Podeu descarregar el document des del següent enllaçFotocòpia del passaport o DNI del / de la titular administratiu/iva i del / de la director/a tècnic/a, en el cas que siguin persones estrangeres.
Escriptura de constitució i estatuts degudament registrats, en el cas que siguin societats; documentació acreditativa de la representació de la persona que signa la sol·licitud.
Dades de l'emplaçament de les instal·lacions formatives quan no coincideixin amb el domicili social indicat a la sol·licitud.
Còpia autenticada del títol acadèmic del / de la director/a tècnic/a responsable del desenvolupament i la programació de les activitats formatives.
Descripció de l'equip formatiu, amb còpia autenticada del títol acadèmic, i acreditació de la seva experiència professional o docent en matèria d'higiene alimentària i descripció del programa continuat de formació d'aquest personal.
Memòria descriptiva dels programes de formació, amb el contingut general i específic teòric i pràctic.
Normativa
- Llei general de sanitat, del 20 de març de 1989
- Reglament pel qual s'estableixen les normes relatives als manipuladors d'aliments, del 6 de novembre del 2002, publicat al BOPA núm. 86,del 13 de novembre del 2002
Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Tot l’any.
-
Preu
75,00 €
-
Quan es paga?
El pagament es farà una vegada emesa la resolució.
-
Termini de resolució
60 dies hàbils.