text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Sol·licitud exportació de residus, AMPLIACIÓ/MODIFICACIÓ exportació de residus de pedres i derivats

Autorització per ampliar o modificar una autorització vigent d'exportació de residus de pedres i derivats, d'acord amb el que estableix l'apartat d de l'article 21 del Reglament de modificació del Reglament d'exportació de residus. 

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Persona jurídica

Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Vies de recurs

Es podrà interposar recurs administratiu davant del Govern d'acord amb les disposicions establertes a l'article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració. Contra la desestimació, expressa o presumpta, d'un recurs administratiu, les persones interessades poden interposar recurs davant de la jurisdicció administrativa, en la forma i els terminis establerts per la llei que regula el procediment davant d'aquesta jurisdicció.

Requisits previs

Disposar de l'autorització corresponent per a l'exportació de residus de pedres i derivats d'acord amb l'apartat d de l'article 21 del Reglament de modificació del Reglament d'exportació de residus, del 14 de maig del 2008.

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç
  • Justificació dels elements modificats/ampliats

Presentació de la sol·licitud

  1. Completeu el formulari de sol·licitud.
    • Indiqueu el tipus de sol·licitud: ampliació/modificació/Pedres i derivats.
  2. Adjunteu la documentació requerida.
  3. Signeu i presenteu la sol·licitud.
  4. Rebreu el comprovant de l'entrada del tràmit amb el número de tràmit assignat.

Necessites ajuda

Envieu-nos un correu a l'adreça electrònica residus@govern.ad o truqueu-nos al telèfon 875 707.

Propers passos

1. Avaluació del tràmit
La Unitat d'Economia Circular del Departament de Medi Ambient i Sostenibilitat valora la informació i la documentació presentada.
2. Comunicacions
En cas necessari, el personal de la Unitat d'Economia Circular contactarà amb vosaltres per demanar-vos informació o documentació complementària. Aquestes gestions suspenen el còmput del termini.
3. Resolució
El ministeri responsable del medi ambient emetrà una resolució.

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució

    2 mes(os).

El servei no està disponible en línia