text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

2.6 Segell empresa

Sol·licitud del segell per part de les empreses per autenticar documents electrònics de forma segura i confiable. S’utilitza àmpliament en l’emissió de factures electròniques, contractes i qualsevol altre document que requereixi validació oficial i seguretat en l’entorn digital.

La persona física que el sol·licita respon de la custòdia d’aquest.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Requisits prèvis

Cal disposar de Número d'Identificació Administrativa (NIA)

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

  • Certificat segell d’empresa

Normativa

  • Llei 35/2014, del 27 de novembre, de serveis de confiança electrònica

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució

    5 dia/dies hàbil(s).

El servei no està disponible en línia
Demaneu cita prèvia per poder sol·licitar el tràmit presencialment.

Reserva cita prèvia

Necessita ajuda?


email: oficina.certificacio@govern.ad

telèfon: 875 750