Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Ajuts per al pagament de les matrícules de tercer cicle
Aquesta convocatòria pretén promoure i estimular que els estudiants realitzin estudis de tercer cicle i obtinguin el títol de doctor.Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Representant
Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Necessiteu ajuda
Requisits previs
En el moment de presentar la sol·licitud, la persona candidata ha de complir, com a mínim, un dels requisits següents:
- Tenir la nacionalitat andorrana.
- Disposar de la residència legal i efectiva a Andorra, en ser estranger, d’una antiguitat mínima de cinc (5) anys consecutius anteriors a l’entrada de la sol·licitud.
- Residir legalment i efectivament a Andorra, en ser estranger, per desenvolupar el doctorat a ple temps de manera presencial en una de les universitats establertes al Principat d’Andorra.
- Estar matriculat en un programa de doctorat oficial.
- No rebre cap ingrés mensual brut fix igual o superior a 1.500 euros en concepte de nòmina o ingrés similar. L’òrgan gestor pot demanar documents de justificació dels ingressos com ara punts de la CASS, fulls de nòmina, certificats bancaris, documentació fiscal d’altres països, etc.
- La data de la matrícula pot anar del 11 d’octubre del 2024 al 9 d’octubre del 2025. La matrícula presentada no pot haver estat subvencionada prèviament pel Govern. En el cas de matrícules fraccionades, s’admetran només les matrícules formalitzades durant el període establert en aquestes bases.
Passos previs
Tràmits a posterior
Les renúncies a l’ajut s’han de comunicar per escrit a l’òrgan gestor de l’ajut.
Via de recurs
De conformitat amb el que estableix l’article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració, contra la resolució es pot interposar recurs administratiu davant del Govern en el termini d’un mes a comptar de la data de la notificació de l’acte objecte de recurs. D’acord amb els articles 52 i 135 del text consolidat del Codi de l’Administració, la interposició de recurs no suspèn l’execució de l’acte impugnat.
Documents que s’han de presentar
Resum de la candidatura.
Podeu descarregar el document des de l'enllaç següentDossier d’avaluació.
Podeu descarregar el document des de l'enllaç següentMatrícula de doctorat oficial i original.
Justificant de pagament de la matrícula del doctorat.
Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Del 05-06-2025 al 10-10-2025.
-
Preu
0,00 €.
-
Termini de resolució màxim
Segons publicació al BOPA.