text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Ajuts per assistir a la universitat catalana d’estiu i a la diada andorrana

Aquesta convocatòria regula la concessió de dos ajuts a estudiants universitaris que no superin els 30 anys per assistir presencialment a tota la 57a Universitat Catalana d’Estiu i a la 38a Diada andorrana.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Requisits previs

La persona candidata ha de complir, com a mínim, un dels requisits següents:

  • Tenir la nacionalitat andorrana.
  • Disposar de la residència legal i efectiva a Andorra, en ser estranger, d’una antiguitat mínima de cinc (5) anys consecutius anteriors a l’entrada de la sol·licitud.
  • Residir legalment i efectivament a Andorra, en ser estranger, per desenvolupar el doctorat a ple temps de manera presencial en una de les universitats establertes al Principat d’Andorra.
A més a més, han de:

  • Tenir, com a màxim, 30 anys.
  • Estar matriculat en una universitat durant el curs 2024-2025.
  • No rebre cap ingrés mensual brut fix igual o superior a 1.500 euros en concepte de nòmina o ingrés similar. L’òrgan gestor pot demanar documents de justificació dels ingressos com ara punts de la CASS, fulls de nòmina, certificats bancaris, documentació fiscal d’altres països, etc.
  • No haver rebut un ajut anterior pel mateix objecte.

Passos previs

La persona sol·licitant ha de disposar del número d’identificació administrativa (NIA) i del certificat digital del Govern d’Andorra; i també ha d’omplir la documentació sol·licitada a la convocatòria.

Necessiteu ajuda

Àrea de Recerca del Departament d’Ensenyament Superior, Recerca i Innovació Tecnològica. Edifici El Molí, av. Rocafort, 21-23, AD600 Sant Julià de Lòria - Principat d’Andorra. Tel.: +376 743 300. A/e: recerca@govern.ad.

Tràmits a posterior

Les persones beneficiàries han de signar una acceptació de l’ajut i han de complir totes les condicions generals de la convocatòria i els possibles condicionants exposats pel Departament. Si no se aquest document, s’entén que renuncia tàcitament a l’ajut.

Les renúncies a l’ajut s’han de comunicar per escrit a l’òrgan gestor de l’ajut.

Via de recurs

Es concedeix un termini de deu (10) dies naturals a comptar del dia de la recepció de la notificació provisional per presentar al·legacions. Les al·legacions s’han d’adreçar a l’òrgan gestor mitjançant una sol·licitud genèrica que s’ha de presentar a la Seu electrònica o al Servei de Tràmits, i també enviar-les a l’adreça de correu electrònic recerca@govern.ad.

De conformitat amb el que estableix l’article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració, contra la resolució es pot interposar recurs administratiu davant del Govern en el termini d’un mes a comptar de la data de la notificació de l’acte objecte de recurs. D’acord amb els articles 52 i 135 del text consolidat del Codi de l’Administració, la interposició de recurs no suspèn l’execució de l’acte impugnat.

Documents que s’han de presentar

  • Dossier d’avaluació.
    Podeu descarregar el document des de l'enllaç següent

  • Matrícula del curs 2024-2025

  • Certificat acadèmic oficial del curs finalitzat amb menció expressa de les assignatures cursades i qualificacions obtingudes

Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Del 19-6-2025 al 9-7-2025.

  • Preu

    0,00 €.

  • Termini de resolució màxim

    Segons publicació al BOPA.

Cal iniciar sessió per fer el tràmit