text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Autorització de serveis socials i sociosanitaris

Aquest tràmit serveix per autoritzar els serveis socials i sociosanitaris en relació a l’obertura, les modificacions i el tancament.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Via de recurs

Contra la resolució es pot interposar recurs administratiu, davant del mateix Govern, en el termini màxim d’un mes a comptar de la data de notificació d’acord amb l’article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració. Segons els articles 52 i 135 del text consolidat del Codi de l’Administració, la interposició de recurs no suspèn l’execució de l’acte impugnat.

Detalls de presentació

Presencial.

Necessiteu ajuda

Departament d'Afers Socials

  Av. Príncep Benlloch, 30, 4t pis
  AD500 Andorra la Vella
  +376 874800
  De dilluns a dijous de 08h a 17h
  Divendres de 08h a 14h30

Tràmits a posterior

Sol·licitud d’acreditació de centres i serveis socials i sociosanitaris en el cas que vulguin esdevenir una entitat col·laboradora del Govern.
Podeu descarregar el document des del següent enllaç

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

    • Pla d’activitats, que inclogui:
      • Descripció detallada de les activitats i serveis que es volen oferir. Cal indicar el perfil de les persones beneficiàries, els programes d’atenció i la seva finalitat, la metodologia de treball i els procediments.
      • Capacitat del servei / nombre de places del centre.
      • Horaris atenció.
      • Organigrama.
      • Plantilla de personal. Cal indicar nom i cognoms, titulació, experiència, data d’incorporació al centre, funcions i dedicació horària.
      • Còpia dels protocols aplicats.

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució

    2 mes(os).

Cal iniciar sessió per a poder realitzar el tràmit