text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

C.1. Treball de fronterer: autorització inicial

Autoritza a treballar al país de forma permanent durant el període de l’autorització, però ha de pernoctar de forma habitual fora del territori andorrà.
La pot sol·licitar, d’acord amb la legislació vigent, tota persona nouvinguda que:
• S’aculli a la quota reglamentàriament establerta.
• Disposi d’un contracte de treball indeterminat amb una empresa legalment constituïda al país.
• Estableixi la seva residència fora del territori andorrà.
Període de l'autorització
La primera autorització es lliura per una durada inicial d’un any i es renova per períodes de tres anys. (vegeu el tràmit C.2.).
Important
Tots els documents oficials lliurats per autoritats d’estats estrangers s’han de presentar o bé autenticats amb la postil·la de la Convenció de l’Haia, o bé degudament legalitzats.
FORMATTED

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Documents del tràmit

La documentació amb efectes enunciatius i no limitatius que heu d’adjuntar és la següent:

  • 1. Sol·licitud d’autorització de treball degudament omplerta.
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç
  • 2. Original i fotocòpia del passaport vigent. Els nacionals dels estats membres de la Unió Europea i de l’Espai Econòmic Europeu poden, de forma alternativa, presentar l’original i una fotocòpia del seu document nacional d’identitat vigent.
  • 3. Certificat d’antecedents penals del país d’origen, del país de la seva nacionalitat, així com dels països de residència.
  • 4. Declaració jurada relativa als antecedents penals.
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç
  • 5. Document de signatura
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

    Una fotografia en color (35 x 45 mm) presa recentment, en un termini inferior a 6 mesos abans de la sol·licitud, amb la fisonomia totalment visible i el cap descobert.
  • 6. Certificat oficial de residència (empadronament).
  • 7. Document acreditatiu de l’estat civil. En el cas de ser solter/a: Certificat oficial de solteria o declaració jurada signada per la persona sol·licitant.
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç
  • 8. Curriculum vitae amb els diplomes o altres documents acreditatius de la qualificació professional.
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç
  • 9. Extracte de punts de la CASS de la persona sol·licitant si ja havia treballat anteriorment a Andorra.
  • 10. Informació revisió mèdica i consentiment de proves mèdiques.
    Informació revisió mèdica
    Consentiment de proves mèdiques
  • 11. Diligència de condicions professionals i salarials.
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç
  • 12. Contracte de treball.

Detall de presentació

Aquest tràmits s’ha de fer de forma presencial

Normativa

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    190,96 €

  • Termini de resolució

    60 dia/dies hàbil(s).

El servei no està disponible en línia