text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Declaració tècnica de la instal·lació de seguretat contra incendis – REVISIÓ

Tràmit adreçat als organismes d’inspecció i control autoritzats al Principat d’Andorra per a la presentació de la declaració tècnica i de les revisions periòdiques de les instal·lacions de seguretat contra incendis.
Aquest tràmit permet comunicar a l’Administració les revisions efectuades a les instal·lacions de seguretat contra incendis, les quals s’han de realitzar amb la periodicitat establerta per la normativa vigent, en funció de la tipologia de la instal·lació.
La documentació presentada és exigible per reglamentació i resta subjecta a validació per part de l’autoritat competent en matèria de seguretat industrial.

Persones que el poden demanar

Persona jurídica

Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Via de recurs

Contra la resolució es pot interposar recurs administratiu, davant del mateix Govern, en el termini màxim d’un mes a comptar de la data de notificació d’acord amb l’article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració. Segons els articles 52 i 135 del text consolidat del Codi de l’Administració, la interposició de recurs no suspèn l’execució de l’acte impugnat.

Necessiteu ajuda

Tel 875700

Documents que s’han de presentar

  • Declaració.
    Podeu descarregar el document des de l'enllaç següent

  • Informe d’inspecció per part de l’organisme d’inspecció i control.

Normativa

  • Llei de seguretat i qualitat industrial, del 22 de juny del 2000.
  • Llei qualificada de protecció de dades personals, del 18 de desembre del 2003.
  • Reglament de seguretat contra incendi en edificis d’habitatges i d’oficines, del 22 de desembre de 1981.
  • Reglament de seguretat contra incendi en els locals públics, del 17 de març de 1978.
  • Decret per qual es regulen els fitxers de dades personals de la Direcció General de Medi Ambient i Sostenibilitat, del 7 d’octubre del 2013.

Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució màxim

    No aplica.

Cal iniciar sessió per fer el tràmit