Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Demanda de subvenció per al patrimoni cultural
Aquest tràmits serveix per a demanar ajudes econòmiques per conservar, restaurar, catalogar i/o inventariar béns del patrimoni cultural; com cases, eres, bordes, mobles antics, llibres, documents, o per a la recuperació de les tradicions i la cultura popular.Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Representant
    Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
    Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Via de recurs
Bases per a la convocatòria pública
Documents que s’han de presentar
- Sol·licitud 
 Podeu descarregar el document des de l'enllaç següent
- Documentació que s’ha de presentar obligatòriament en tots el casos: 
 Passaport o DNI de la persona que sol·licita.
- Escriptura notarial de poders del / de la representant legal, si n’hi ha. 
- Memòria justificativa i descriptiva del treballs previstos. 
- Calendari d’execució. 
- Bases de la convocatòria signades. 
- Documentació que s’ha d’afegir per als béns immobles: 
 Plànol topogràfic de la situació del bé.
- Documentació gràfica (plànols de plantes, alçats, seccions, detall, etc.) 
- Amidaments precisos i pressupost de les intervencions (en suport digital i en suport Excel) 
- Reportatge fotogràfic. 
- Certificat de la direcció executiva del Pla de gestió de la Vall del Madriu-Perafita-Claror que atesti que el projecte és coherent i integra els objectius fixats per la gestió del paisatge cultural (per a béns immobles situats a la Vall del Madriu-Perafita-Claror) 
- Documentació que s’ha d’afegir per als béns mobles: 
 Reportatge fotogràfic.
- Pressupost de les intervencions (en suport digital i en format Excel) 
- Currículum del taller de restauració. 
- Documentació que s’ha d’afegir per als béns documentals o bibliogràfics: 
 Pressupost de les intervencions (en suport digital i en format Excel)
- Projecte de l’actuació elaborat per l’arxiver/a. 
- Projecte de l’actuació elaborat per un/a restaurador/a. 
- Projecte de digitalització elaborat per un professional en la matèria. 
- Currículum del taller de restauració. 
- Documentació que s’ha d’afegir per als béns immaterials: 
 Currículum de la persona o l’entitat que farà la intervenció.
- Memòria de l’activitat, signada per especialistes en el tema de l’estudi que s’ha elaborar, que haurà d’incloure els elements que es pretenen estudiar, la seva definició espacial i temporal, i la metodologia etnohistòrica que s’ha aplicar. 
Normativa
- Llei 9/2003, del 12 de juny, del patrimoni cultural d’Andorra.
- Reglament del procediment per a la concessió i el control de les subvencions i les transferències públiques, del 12 de juliol del 2000.
- Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals.
- Llei 33/2021, del 2 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i govern obert.
Esteu sol·licitant un nou tràmit com a 
Usuari anònim
- 
                    
Període de l’any en què es pot demanarDel 26-03-2025 al 30-05-2025. 
- 
							
Preu0,00 € 
- 
                        
Termini de resolució màxim60 dia/dies hàbil(s). 
