text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Demanda de subvenció per al patrimoni cultural

Aquest tràmits serveix per a demanar ajudes econòmiques per conservar, restaurar, catalogar i/o inventariar béns del patrimoni cultural; com cases, eres, bordes, mobles antics, llibres, documents, o per a la recuperació de les tradicions i la cultura popular.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Persona jurídica

Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Via de recurs

Contra la resolució es pot interposar recurs administratiu, davant del mateix Govern, en el termini màxim d’un mes a comptar de la data de notificació d’acord amb l’article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració. Segons els articles 52 i 135 del text consolidat del Codi de l’Administració, la interposició de recurs no suspèn l’execució de l’acte impugnat.

Bases per a la convocatòria pública

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des de l'enllaç següent

  • Documentació que s’ha de presentar obligatòriament en tots el casos:

    Passaport o DNI de la persona que sol·licita.

  • Escriptura notarial de poders del / de la representant legal, si n’hi ha.

  • Memòria justificativa i descriptiva del treballs previstos.

  • Calendari d’execució.

  • Bases de la convocatòria signades.

  • Declaració i consentiment de verificació de dades (A3T019)

  • Documentació que s’ha d’afegir per als béns immobles:

    Plànol topogràfic de la situació del bé.

  • Documentació gràfica (plànols de plantes, alçats, seccions, detall, etc.)

  • Amidaments precisos i pressupost de les intervencions (en suport digital i en suport Excel)

  • Reportatge fotogràfic.

  • Certificat de la direcció executiva del Pla de gestió de la Vall del Madriu-Perafita-Claror que atesti que el projecte és coherent i integra els objectius fixats per la gestió del paisatge cultural (per a béns immobles situats a la Vall del Madriu-Perafita-Claror)

  • Documentació que s’ha d’afegir per als béns mobles:

    Reportatge fotogràfic.

  • Pressupost de les intervencions (en suport digital i en format Excel)

  • Currículum del taller de restauració.

  • Documentació que s’ha d’afegir per als béns documentals o bibliogràfics:

    Pressupost de les intervencions (en suport digital i en format Excel)

  • Projecte de l’actuació elaborat per l’arxiver/a.

  • Projecte de l’actuació elaborat per un/a restaurador/a.

  • Projecte de digitalització elaborat per un professional en la matèria.

  • Currículum del taller de restauració.

  • Documentació que s’ha d’afegir per als béns immaterials:

    Currículum de la persona o l’entitat que farà la intervenció.

  • Memòria de l’activitat, signada per especialistes en el tema de l’estudi que s’ha elaborar, que haurà d’incloure els elements que es pretenen estudiar, la seva definició espacial i temporal, i la metodologia etnohistòrica que s’ha aplicar.

Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Del 26-03-2025 al 30-05-2025.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució màxim

    60 dia/dies hàbil(s).

No s'ha iniciat el període de tramitació per a aquest servei