text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Demanda d'una persona assistent per a l'exercici del vot

Aquesta demanda permet, quan sigui necessari, que les persones amb discapacitat sol·licitin que una persona de la seva elecció els presti assitència per votar.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Lloc i forma de presentació

Aquest tràmit es pot efectuar tant de forma presencial com en línia.
De forma presencial al Servei de tràmits de Govern i al Servei de Tràmits del Comuns.

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

Normativa

Llei 29/2021, del 28 d'octubre, qualificada de protecció de dades personals.
Llei 44/2022, del 12 de desembre, de text consolidat qualificada del règim electoral i del referèndum.
Decret 58/2023, de l'1 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament d'aplicació de mesures per  reforçar la garantia de l'autonomia de l'exercici del vot per part de les persones amb discapacitat.

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Del 07-02-2023 al 17-03-2023.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució

    5 dia/dies hàbil(s).

No s'ha iniciat el període de tramitació per a aquest servei