text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

E.1. Residència i treball del personal dels centres d'ensenyament: autorització inicial

Autoritza a residir i a treballar durant el període de nomenament.

La pot sol·licitar, d’acord amb la legislació vigent, tota persona nouvinguda que:
Sigui membre del personal docent o no docent d’un centre d’ensenyament radicat al Principat d’Andorra concernit per un tractat internacional en virtut del qual el Principat d’Andorra s’hagi obligat.

Període de l'autorització
L’autorització és per a la durada del nomenament; si aquesta durada és indeterminada s’obté una autorització de residència i de treball de deu anys. (vegeu el tràmit E.2)

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Representant

Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.

Documents que s’han de presentar

Normativa

Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució màxim

    2 mes(os).

El servei no està disponible en línia
Demaneu cita prèvia per poder sol·licitar el tràmit presencialment.

Reserva cita prèvia