text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Exportació de residus, AMPLIACIÓ/MODIFICACIÓ exportació de residus, art. 5.2

Autorització per ampliar o modificar una autorització vigent d'exportació de residus destinats a valorització (llista verda), d'acord amb el que estableix l'article 5.2 del Reglament de modificació del Reglament d'exportació de residus.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Persona jurídica

Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.

Vies de recurs

Es podrà interposar recurs administratiu davant del Govern d'acord amb les disposicions establertes a l'article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració. Contra la desestimació, expressa o presumpta, d'un recurs administratiu, les persones interessades poden interposar recurs davant de la jurisdicció administrativa, en la forma i els terminis establerts per la llei que regula el procediment davant d'aquesta jurisdicció.

Requisits previs

Disposar de l'autorització corresponent per a l'exportació de residus destinats a valorització d'acord amb l'article 5.2 del Reglament de modificació del Reglament d'exportació de residus, del 14 de maig del 2008.

Presentació de la sol·licitud

  1. Completeu el formulari de sol·licitud.
    • Indiqueu el tipus de sol·licitud: ampliació/modificació/Art. 5.2 Reglament d’exportació de residus (llista verda).
  2. Adjunteu la documentació requerida.
  3. Signeu i presenteu la sol·licitud.
  4. Rebreu el comprovant de l'entrada del tràmit amb el número de tràmit assignat.

Necessiteu ajuda

Envieu-nos un correu a l'adreça electrònica residus@govern.ad o truqueu-nos al telèfon 875 707.

Propers passos

1. Avaluació del tràmit
La Unitat d'Economia Circular del Departament de Medi Ambient i Sostenibilitat valora la informació i la documentació presentada.
2. Comunicacions
En cas necessari, el personal de la Unitat d'Economia Circular contactarà amb vosaltres per demanar-vos informació o documentació complementària. Aquestes gestions suspenen el còmput del termini.
3. Resolució
El ministeri responsable del medi ambient emetrà una resolució.

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

  • Justificació dels elements modificats/ampliats

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució

    2 mes(os).

Cal iniciar sessió per a poder realitzar el tràmit