Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Homologació d’un permís de conduir estranger amb examen
Petició per homologar un permís de conduir estranger amb examen.Només es pot sol·licitar quan no existeix un conveni entre Andorra i el país d’origen del permís que es vol homologar i/o no s’hi aplica la reciprocitat.
Aquest tràmit serveix per demanar el reconeixement i la validesa a Andorra d’un permís de conduir obtingut a l’estranger en aquells casos en què no hi ha un acord bilateral que permeti l’homologació amb examen.
Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Necessiteu ajuda
Servei de tràmits (telèfon 150), al Registre de permisos de conduir (telèfon 875700 ext. 1298/1601) o al correu electrònic [email protected]
Informació important
Pel que fa a la signatura i a la fotografia, aquestes es duen a terme a les dependències del Govern. Es recomana sol·licitar cita prèvia per evitar esperes: Reserva de cita.
Requisits previs
Per conèixer els requisits previs, cal adreçar-se a l’autoescola.
Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Tot l'any.
-
Preu
65,94 €
-
Termini de resolució màxim
48 hores
-
Detall de la presentació
Aquest tràmit el gestionen les autoescoles i s'ha de fer íntegrament per via telemàtica.