text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Número d'Identificació Administrativa (NIA) - atorgament

Sol·licitud relativa a l’obtenció del NIA i/o a la modificació del NIA que serveix tant per identificar les persones físiques, que es relacionen amb el Govern, els comuns o amb altres organismes oficials o entitats públiques. El Número d'Identificació Administrativa (NIA) és una clau alfanumèrica que assigna el Govern, a través de l'Oficina d'Identificació Administrativa a totes les persones físiques amb interès legítim que ho sol·licitin.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar

Via de recurs

Contra la resolució es pot interposar recurs administratiu, davant del mateix Govern, en el termini màxim d’un mes a comptar de la data de notificació d’acord amb l’article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració. Segons els articles 52 i 135 del text consolidat del Codi de l’Administració, la interposició de recurs no suspèn l’execució de l’acte impugnat.

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

  • Passaport o Document d’Identitat (en el seu defecte, certificació de la partida de naixement).

  • Documents acreditatius de la condició de representant, si la sol·licitud està feta per un representant.

Normativa

Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució màxim

    2 dia/dies hàbil(s).

Cal iniciar sessió per fer el tràmit