Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Regularització dels espais compartits de treball o coworking
Regularitzar els espais compartits o coworkings establerts al Principat d’Andorra abans del 26 de juny del 2024 i sempre i quan compleixin l’article 2 i 3 del Decret 249/2024. En cas d’incomplir un o ambdós articles i es vulgui continuar l’activitat d’espai compartit o coworking, s’ha de sol·licitar al Comú el tràmit de modificació de Comerç.Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Requisits previs, si escau
Tenir un coworking o espai compartit de treball abans del 26 de juny del 2024.
Obertura de comerç.
Via de recurs
Contra la resolució es pot interposar recurs administratiu, davant del mateix Govern, en el termini màxim d’un mes a comptar de la data de notificació d’acord amb l’article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració. Segons els articles 52 i 135 del text consolidat del Codi de l’Administració, la interposició de recurs no suspèn l’execució de l’acte impugnat.
Documents que s’han de presentar
Sol·licitud de regularització.
Podeu descarregar el document des del següent enllaç
Normativa
- Llei 42/2022, de l’1 de desembre, de l’economia digital, l’emprenedoria i innovació.
- Decret 249/2024, del 16-6-2024, pel qual s’aprova el Reglament dels espais compartits de treball o coworking.
Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Tot l’any.
-
Preu
0,00 €
-
Termini de resolució màxim
2 mes(os).