text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Sol·licitud d'accés al Servei d'Assistència Personal – Persona beneficiària

Amb l’objectiu general de promoure l’ autonomia i la independència de les persones amb discapacitat i a fi de garantir la igualtat d’oportunitats així com la seva inclusió en la comunitat, millorant la seva qualitat de vida, s’ha desenvolupat el projecte pilot Servei d’Assistència Personal.
Aquest, es defineix com el servei social adreçat a facilitar l’autonomia i la vida independent, així com la inclusió social, i evitar l’aïllament o la separació de la comunitat a les persones amb discapacitat, que s’efectua mitjançant l’assistent personal que realitza, o ajuda a realitzar, a una persona les activitats que desitja fer i no pot per si mateixa a causa de la seva discapacitat. 

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Persona jurídica

Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.

Detall de la presentació

Online i presencial

Necessiteu ajuda

Envieu-nos un correu a l'adreça electrònica promocioautonomia@govern.ad o truqueu-nos al telèfon 874 800.

Documents que s’han de presentar

  1. Sol·licitud.
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç
  2. Passaport o DNI per als no andorrans (de la persona que sol·licita)

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució

    2 mesos.

El servei no està disponible en línia