text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Sol·licitud d’accés al Servei d’Atenció Domiciliària

Es el tràmit per accedir al Servei d’Atenció Domiciliaria, per atendre aquells col·lectius que necessiten aquest servei per millorar el seu estat de benestar, i ajudar-los a la realització de les activitats bàsiques de la vida diària. 

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Persona jurídica

Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.

Tárifa

  • Import: 9.64€ per hora per persones amb la residència legal, efectiva i permanent a Andorra en el moment de la sol·licitud i durant el període que rep la prestació.
  • Import: 19,28€ per hora per persones amb amb residència per raons de reagrupament familiar.

Detall de la presentació

Online i presencial

Necessiteu ajuda

Envieu-nos un correu a l'adreça electrònica atenciodependencia@govern.ad o truqueu-nos al telèfon 874 800.

Documents que s’han de presentar

  1. Sol·licitud.
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç
  2. Passaport o DNI per als no andorrans (de la persona que sol·licita)
  3. Informe mèdic (omplert pel metge de referència)
  4. Targeta on consti el núm. de compte IBAN de la persona interessat/da.
  5. Document acreditant la representació legal del sol·licitant en cas de incapacitació (si escau)
  6. Documentació complementària (altres informes mèdics)

Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució

    2 mesos.

El servei no està disponible en línia