text.skipToContent text.skipToNavigation
SEU ELECTRÒNICA

Targeta blava - renovació

La tarja blava és un document que poden sol·licitar les persones amb una discapacitat reconeguda per la CONAVA per a que puguin gaudir de determinats serveis i avantatges públics o privats, principalment, el transport públic gratuït dins el territori nacional.

Persones que el poden demanar

Persona física

Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)

Necessiteu ajuda

Requisits previs, si escau

Tenir el reconeixement en vigor de la condició de persona amb discapacitat. Obté la condició de persona amb discapacitat, aquella que, una vegada valorada per la CONAVA ha obtingut un grau de menyscabament del 33% o superior.

Passos previs, si escau

El pas imprescindible per accedir a la tarja blava és l’obtenció prèvia de la condició de persona amb discapacitat.

Via de recurs

Contra la resolució es pot interposar recurs administratiu, davant del mateix Govern, en el termini màxim d’un mes a comptar de la data de notificació d’acord amb l’article 129 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, de text consolidat del Codi de l’Administració. Segons els articles 52 i 135 del text consolidat del Codi de l’Administració, la interposició de recurs no suspèn l’execució de l’acte impugnat.

Documents que s’han de presentar

  • Sol·licitud
    Podeu descarregar el document des del següent enllaç

  • Una fotografia recent en color (35x45 mm) amb el fons blanc.

  • Passaport o DNI del sol·licitant per als no-andorrans.

Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim

  • Període de l’any en què es pot demanar

    Tot l’any.

  • Preu

    0,00 €

  • Termini de resolució màxim

    2 mes(os).

Cal iniciar sessió per fer el tràmit