Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Transport a Prada de Conflent i/o Perpinyà – pagament fraccionat
Sol·licitud per sol·licitar el transport d’Andorra a Prada de Conflent i/o Perpinyà per als alumnes que cursen estudis postobligatoris (NO UNIVERSITARIS) en aquestes localitats.Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Representant
    Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
    Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Informació important
b) Preu de l’abonament del curs 2025-2026 per als alumnes que es desplacen fins a Prada de Conflent: 461,70 €.
c) Preu de l’abonament del curs 2025-2026 per als alumnes que es desplacen fins a Perpinyà: 564,30 €.
Horaris:
• Sortida d’Andorra, a la primera parada: 4.15 h
Parades:
2a parada: Estació Nacional d’Autobusos (Andorra la Vella)
3a parada: Prat Salit (Viena - Andorra la Vella)
4a parada: av. Rocafort (Prat Gran - Sant Julià de Lòria)
• Arribada a l’estació d’autobusos de Prada de Conflent a les 7 h, aprox.
• Arribada a l’estació d’autobusos de Perpinyà a les 8 h, aprox.
Els divendres o el dia hàbil corresponent:
• Sortida de l’estació d’autobusos de Perpinyà a les 17.30 h
• Sortida de l’estació d’autobusos de Prada de Conflent a les 18.30 h
Els alumnes que van a estudiar a Prada de Conflent i/o Perpinyà i que volen gaudir de l’abonament Andorra - Prada de Conflent i/o Perpinyà han d’entrar la “Sol·licitud de transport a Prada de Conflent i/o Perpinyà” al Servei de Tràmits del Govern d’Andorra entre el dilluns 2 de juny i el dimarts 15 de juliol del 2025.
En cas que no es compleixi el nombre mínim d’alumnes exigits, s’anul·laran aquests desplaçaments, s’avisarà les famílies i es retornaran els diners abonats.
En cas d’impagament d’alguna de les quotes de l’abonament Andorra - Prada de Conflent i/o Perpinyà, la persona sol·licitant no podrà gaudir dels desplaçaments Andorra - Prada de Conflent i/o Perpinyà.
Via de recurs
Documents que s’han de presentar
- Sol·licitud 
 Podeu descarregar el document des de l'enllaç següent
- Matrícula centre educatiu 
- Fotocòpia de la targeta on consti el núm. de compte IBAN (pagament fraccionat) 
Normativa
- D’acord amb el que disposa la Llei 29/2021, del 28 d’octubre, qualificada de protecció de dades personals, així com el Decret 391/2022, del 28 de setembre, que la desenvolupa, us informem que les vostres dades personals proporcionades per vós mateix i recollides en aquest formulari seran tractades pel Govern d’Andorra – Ministeri de Relacions Institucionals, Educació i Universitats, com a responsable del tractament. La finalitat del tractament serà atendre la vostra sol·licitud i el servei que n’és objecte, mitjançant legitimació per consentiment de la persona interessada. Les dades no se cediran a tercers, llevat que ho exigeixi la Llei o sigui necessari per complir la finalitat del tractament. Tanmateix, poden ser cedides a l’empresa de transport, d’acompanyament-monitoratge i geolocalització als efectes escaients, atenent sempre el servei sol·licitat i les mesures de protecció i seguretat en vigor. Aquestes dades es conservaran mentre el servei sol·licitat sigui vigent. En tot moment podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió, oposició-limitació i retirar el consentiment prestat enviant un correu electrònic a dpd@govern.ad o mitjançant un escrit adreçat al responsable.
Esteu sol·licitant un nou tràmit com a 
Usuari anònim
- 
                        
Període de l’any en què es pot demanarDel 10 de juny al 15 de juliol (fraccionat) 
- 
                        
PreuPrada de Conflent: 461,70 € 
 Perpinyà: 564,30 €
- 
                        
Termini de resolució60 dia/dies hàbil(s). 
