Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Autorització de gestor privat de residus, entitat d'emmagatzematge de residus. RENOVACIÓ
Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Presentació de la sol·licitud
- Completeu el formulari de sol·licitud
- Indiqueu el tipus de sol·licitud: entitat d'emmagatzematge de residus.
- Indiqueu el tipus d'autorització: renovació.
- Adjunteu la documentació requerida.
- Signeu i presenteu la sol·licitud.
- Rebreu el comprovant de l'entrada del tràmit amb el número de tràmit assignat.
Requisits previs
- Disposar de l'autorització per a la categoria corresponent de gestor privat de residus, d'acord amb el que estableix l'article 5 del Reglament de gestors de residus, del 10 de desembre del 2014.
- Sol·licitar la renovació de l'autorització durant els 3 mesos precedents a la data d'expiració de l'autorització vigent.
Vies de recurs
Necessites ajuda
Envieu-nos un correu a l'adreça electrònica residus@govern.ad o truqueu-nos al telèfon 875 707.
Propers passos
- Avaluació del tràmit
La Unitat d'Economia Circular del Departament de Medi Ambient i Sostenibilitat valora la informació i la documentació presentada. - Comunicacions
En cas necessari, el personal de la Unitat d'Economia Circular contactarà amb vosaltres per demanar-vos informació o documentació complementària. Aquestes gestions suspenen el còmput del termini. - Resolució
El ministeri responsable del medi ambient emetrà una resolució.
Documents que s’han de presentar
Sol·licitud
Podeu descarregar el document des del següent enllaçFiança.
Certificat de l'assegurança.
Relació de residus especificant la descripció i el codi segons el Catàleg nacional de residus.
Informe per justificar els mitjans humans, materials i el manteniment per a l'emmagatzematge de residus.
Plànol del magatzem.
Normativa
- Llei 25/2004, del 14 de desembre, de residus.
- Reglament de gestors de residus
- Reglament de modificació del Reglament de gestors de residus
- Reglament de modificació del Reglament de modificació del Reglament de gestors de residus
- Reglament de modificació del Reglament pel qual es regula la gestió de residus perillosos
- Reglament d’exportació de residus
- Reglament de modificació del Reglament pel qual es regula la gestió dels residus carnis
- Decret pel qual s’aprova el Catàleg nacional de residus.
- Reglament pel qual es regula la gestió dels residus sanitaris.
Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Tot l’any.
-
Preu
0,00 €
-
Termini de resolució
2 mes(os).