Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Sol·licitud de renovació d'emmagatzematge de residus
Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Representant
Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Necessiteu ajuda
Av. Príncep Benlloch, 30, 4t pis
AD500 Andorra la Vella
147 / +376 875707
De dilluns a dijous de 08h a 17h
Divendres de 08h a 14h30
Presentació de la sol·licitud
- Completeu el formulari de sol·licitud
- Indiqueu el tipus d’ajut que es sol·licita.
- Signeu i presenteu la sol·licitud.
- Rebreu el comprovant de l'entrada del tràmit amb el número de tràmit assignat.
Requisits previs
- Disposar de l'autorització per a la categoria corresponent de gestor privat de residus, d'acord amb el que estableix l'article 5 del Reglament de gestors de residus, del 10 de desembre del 2014.
- Sol·licitar la renovació de l'autorització durant els 3 mesos precedents a la data d'expiració de l'autorització vigent.
Vies de recurs
Propers passos
- Avaluació del tràmit
La Unitat d'Economia Circular del Departament de Medi Ambient i Sostenibilitat valora la informació i la documentació presentada. - Comunicacions
En cas necessari, el personal de la Unitat d'Economia Circular contactarà amb vosaltres per demanar-vos informació o documentació complementària. Aquestes gestions suspenen el còmput del termini. - Resolució
El ministeri responsable del medi ambient emetrà una resolució.
Documents que s’han de presentar
Sol·licitud
Podeu descarregar el document des del següent enllaç- Fiança.
Certificat de l'assegurança.
Relació de residus especificant la descripció i el codi segons el Catàleg nacional de residus.
Entitats d'emmagatzemantge.
Informe per justificar els mitjans humans, materials i el manteniment per a l'emmagatzematge de residus.
- Plànol del magatzem.
Normativa
- Llei 25/2004, del 14 de desembre, de residus.
- Reglament de gestors de residus.
- Reglament de modificació del Reglament de gestors de residus.
- Reglament de modificació del Reglament de modificació del Reglament de gestors de residus.
- Reglament de modificació del Reglament pel qual es regula la gestió de residus perillosos.
- Reglament d’exportació de residus.
- Reglament de modificació del Reglament pel qual es regula la gestió dels residus carnis.
- Decret pel qual s’aprova el Catàleg nacional de residus.
- Reglament pel qual es regula la gestió dels residus sanitaris.
Està sol·licitant un nou tràmit com
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Tot l’any.
-
Preu
0,00 €
-
Termini de resolució
2 mesos.